Ingen konst alls!

Jaaa....jag skaaaaa krypa, men alltså...allt måste få ha sin tid! Det vaaar ju ett evinnerligt tjatande!

Vad gör man inte för att pleasa sina parents, jag har sagt det förr, jag säger det igen, de är så förbenat lättlurade! Låtsa att du kryper o de står där som två klappande pingviner, helt otroligt.

Förtjusande! Skriker dom.

Nåja, låt dem hållas...




Men orka låtsas alltså, krypa är ju ingen konst, dock har jag gamlingarna precis var jag vill nu och efteråt fick jag ju löst och ledigt smaska i mig vad jag ville, båda två var helt bortkollrade o fattade inte att jag provade vad jag sett hästarna göra, käka gräs o blommor, schysst!

Ett tips! Prova!



Håll ställningarna gott folk, jag är strax tillbaka!

Bye!


SuperEdih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0