Super - Ord!

Jag gör allt för att pleasa mina parents, såklart, så på listan att bocka av för detta finns det att PRATA.

Ord är viktigt har jag förstått o varje gång jag säger något som faller dem i smaken så blir de otroligt uppmuntrade och skriker efter mer...på så vis har jag förstått vikten av att bara ge dom ännu mer ord och på så vis förlänga bland annat min vakna tid. jag menar, VEM vill gå och lägga sig klockan 8??

Jag säger:

Tack Tack
Titta
Va e de
Mamma
Pappa
Nej


Jag filar på fler ord såsom Ja och visst, men då vet jag också att livet kommer att bli lite mer komplicerat så jag spaarar dem en stund.

Tänder har jag fått, flera stycken, de är tydligen också upphovet till applåder och ännu mera gull, tills jag använder dem vill säga, jag förstår inte problemet?





SuperEdith




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0