Snart



Jag fyller snart ett år. Mamma planerar redan för mitt kalas. Som om det skulle ta sådan tid. Det är väl bara att se vem som kommer!

Jag fortsätter att äta gräs, mamma säger att jag snart kommer att bajsa ensilagebalar, ha, hon är så känslig, gräs håller magen i trim! Denna vecka har jag slagit rekordet på blöjor, var så säker :-)

Jag kan snart ställa mig upp själv, sätta mig upp kan jag nu, krypa iväg och gömma mig kan jag, kvick som attan är jag, fast jag fattar inte, först klagas det på att jag inte kryper o nu klagas det på att jag kryper för fort.

Hur vill vuxna ha det egentligen?????


SuperEdith

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kära Edith. Tant Jenny tycker du gör ett otroligt bra jobb. Kryp ifrån mamma, ja tant ML också - men mig får du gärna krypa lugnt för när jag är i närheten (du är ju för tusan snabbare än mig!). Överens? Perfekt.



;)

2009-06-04 @ 12:38:12
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0