SuperEdith och kvällsrutiner.

Sova?

Min mamma står över mig och säger, "Jo, du är 7 månader ung och ska definitivt, med betoning på DEFINITIVT, låta mig få i alla fall en timmes kvällsro i lugn"

Jag förstår inte vad hon menar.

Hur kul är det inte att springa runt i gåstolen nu när mina ben som ÄNTLIGEN fått lite slankare linjer, äntligen börjat röra sig i den riktningen som JAG vill!



PRECIS mitt i nationalsången kommer morsan o rycker upp mig med de kväsande orden, "Sängdax"

Förstår ni traumat?

Här övar man rösten och höjer frekvensen på både mitt eget vibrato samt familjens tålamod, kan man inte få göra något ifred?

Dessutom sätter hon på mig en rosa pyamas, har hon inte förstått det än? Jag ska ha Grönt! eller rött! Min hudton går INTE ihop med rosa!

Tänk vad denna moder har att lära.


SuperEdith





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0