Midsommar

Mamma säger att det är fest i morgon.

Vadå, det är väl fest varje dag?

Som i de tre B:na, Busa, bajsa och bitas hehe.



Vi ska ha klänning allihop, Ja inte några av gästerna då alltså, de blev lite förnärmade när mamma sa att ALLA måste ha klänning haha.

Jag fattar ingenting, vadå, Blommor i håret kan man väl ha varje dag? Vi ska binda kransar och duka långbord och dansa, vet ni, jag tror mamma har fått nån nippra, hon bara sjunger och skojar, och kastar mig i luften, och vet ni, jag vill ju inte skvallra men jag tror hon har något att berätta snart.

Idag ska vi åka bil, ååå det är så tråkigt! Jag är så trött på att åka bil! Bara lyssna på ABBA hela tiden! Ja jag sjunger med, bara för att alla ska tro att jag gillar det, men vad är det för fel på Pippi Långstrump?

Två av mina systrar turas om att sysselsätta mig när mamma måste jobba. Joho jaja, vadå jobba, hon bara far runt o klipper gräset o har sig, det är väl inte jobb? Jag tror allt hon har blivit lite konstig.

I morgon lovar jag att Mamma ska ta massor av bilder, jag i klänning får ni ju bara inte missa.

Bara jag slipper äta sill haha.

SuperEdith

Kommentarer
Postat av: Michi

♥♥♥♥♥♥♥

2009-06-18 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0