Gaddar

Haha...kolla nu har jag 5 stycken tänder, skoja att jag kan skrämmas med dom!



Mamma har inte fattat det där med att vara ballerina, inte kan en ballerina ha skor, strumpor eller mockasiner på sig!

HA

Jag kastar dem all världens väg så fort jag får en chans, kolla nu, inte kan hon sätta ihop två mockisar rätt heller, färgblind måste hon vara:



Har jag berättat?

Jag har varit i Östersund, japp, här händer det grejer hela tiden.



Jag funderar mycket, jag saknar mina systrar massor, fattar ni, jag har en syster som är hela 18 år gammal! Det är ju skitmycket!

Sen har jag en syster som blir 14 i år och en som blir 11, snacka om att jag kommer att bli en "Ärva-kläder-unge" !!!!


Nej, nu ska jag busa lite och sen sova.

Hej hopp!


SuperEdith

Kommentarer
Postat av: Annica

Pssst.. snart kommer ett paket till dig!!

Kanske redan nästa vecka :)

2009-05-14 @ 13:48:43
Postat av: auntie Michi

Edith! Your are growing soooo fast! And you have beautiful teeth!!! See you soon! :))

2009-05-14 @ 18:18:24
URL: http://hillybillyfarmgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0