Pippi

Pippi är ju en förebild, dock vill jag dra det här med att vara guligt obstinat ett steg längre, det handlar inte längre om att bara ligga med fötterna på kudden i sängen, nej, jag vill se världen som jag lever i, ur ett HELT annat perspektiv

Och det finns en anledning till det

Mamma sa häromdagen att världen är helt upp och ner.

Logiskt sett vore det ju smartast då att helt enkelt vända upp och ner på sin vardag...







Eller?




Mamma blir dock lite lätt hysterisk då jag provar mina nya perspektiv, är det inte lustigt säg, vad vuxna har svårt att bestämma sig?




Pappa säger att efter min födelse är världen inte sig lik, och det ÄR ju precis det jag vill ha fram,




JAG, SuperEdith Lind Thoor..

Visar vägen...





SuperEdith





Kommentarer
Postat av: SuperMoa<3

Älskar dej världens bästa lilla syster :)

Upp och ner världens konske inte är så dum,

Ska pröva ;D

2009-03-09 @ 07:58:03
URL: http:///superedith.blogg.se
Postat av: Josephine

Låter inte så dumt =) <3

2009-03-09 @ 18:59:49
URL: http://jossanola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0